Meny
Prosjekt
Visuell identitet, utandørs skilt, trykksaker
Fossedal Trafikkskule
Har du køyrt litt i gamle Sogn og Fjordane har du garantert lagt merke til Fossedal Trafikkskule sine knallraude bilar. Det er ikkje tilfeldig at dei har den fargen. Fossedal trengde noko som skilde dei ut frå mengda. Noko som var synleg frå lang avstand og lett å kjenne igjen i trafikken. Bilane er trass alt marknadsføring i konstant bevegelse, og synlege over heile gamlefylket.
Ann-Sofi gjorde jobben med å rebrande selskapet. Ho lagde ein sprek identitet. Det blei ein profil med sterke fargar, og enkel men kraftig logo utan mykje dilldall. Moderne, synleg og enkel å kjenne igjen. Alt materiell blei oppdatert, og det inkluderte bilfolie, vegskilt, trykksaker, rollups og vindaugsfolie. I tillegg til å vere synlegare på vegen, har Lene gjort selskapet synlegare på internett. Ho køyrer (hihi) annonser og innhald i sosiale medium og bidreg inn mot arrangement.